În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Tit - Forum

[ Mesaje noi · Membrii · Regulamentul forumului · Căutare · RSS ]
Pagina 1 din 11
Forum » Diverse » Stiri » În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Tit
În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Tit
GravediggerData: Marţi, 2012-05-15, 11:03 PM | Mesaj # 1
Gravedigger
Administrator
Grup: Administratori
Mesaje: 542
Premii: 10
Reputatie: 5
Stare: Offline
Dacă marii publisheri nu ar lua de cele mai multe ori decizii în speranţa unor profituri uriaşe, probabil am avea mai multe jocuri bune pe piaţă.

Aşa e şi cazul Titan Quest 2 care nu a mai fost creat din cauză că THQ nu a mai dorit un joc doar pentru PC şi a optat pentru o serie nouă disponibilă şi pe console.

Într-un interviu pentru incgamers, fondatorul studiourilor Crate Entertainment, Arthur Bruno, lucrul la un sequel pentru unul dintre cele mai frumoase action-RPG-uri ar fi trebuit să înceapă mediat după lansarea Titan Quest însă THQ şi-a dorit un action-rpg third person care să poată rula şi pe console.

La scurt timp după ce Iron Lore s-a apucat de lucru THQ a cumpărat Big Huge Games cărora le-a încredinţat un proiect similar, renunţând la Iron Lore. Mai târziu Big Huge Games au fost cumpărate de 38 Studios care împreună cu Electronic Arts au lansat Kingdoms of Amalur: Reckoning.

Între timp Arthru Bruno şi alţi veterani Iron Lore au pus bazele studiourilor Crate Entertainment, care vor continua dezvoltarea action-rpg-ului Grim Dawn ce va folosi acelaşi engine ca şi Titan Quest.

Parcă nu mai îmi pare aşa rău de situaţia în care a ajuns THQ.


 
Forum » Diverse » Stiri » În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Tit
Pagina 1 din 11
Căutare: